inszeminátor

Majd kiderül

Friss topikok

HTML

Ami van...

Utolsó kommentek

  • inszeminator: Köszönöm!!!! Egyébként nem tudom melyiket vállalja szegény bbjnick, azt hiszem egyiket sem Marad a... (2020.08.22. 13:13) MMA levél
  • jose maria padilla: tiszta szívből!!!!!!!! bbjnick nem csak csúnya nő, hanem fodrász is? besz..... (2020.08.22. 12:42) MMA levél
  • inszeminator: Köszönöm Bbjnick.Rákerestem erre a névre, de valami fodrász szalon ajnlotta magát erősen. Szerencs... (2020.08.21. 21:42) MMA levél
  • Szabó A. Imre: Szívből gratulálunk! (2020.08.21. 14:39) MMA levél
  • inszeminator: Egy blogon olvastam: „A történelmi tudás diktatórikus irányítása azokhoz a jól ismert, gyászos mó... (2018.07.19. 14:48) Állj, ki az? Tovább!!
  • Alfőmérnök: Elolvastam a könyvet, nagyon tetszett és köszönöm szépen. Jó, hogy megírtad és jól írtad meg. Aki ... (2018.07.19. 07:41) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Hál' Istennek, én már nem ismertem... (2018.06.14. 14:23) Kérdés
  • Mormogi Papa: @jose maria padilla: @inszeminator: Hmmm... eszembe ötlik egy régi nóta szövege: "Mert az nem ... (2017.10.10. 16:00) Állj, ki az? Tovább!!
  • inszeminator: Na de ilyet... Hogy mik vannak... Azért a cserebere néhány pofa sör takarásában szerintem lebonyol... (2017.10.03. 20:10) Állj, ki az? Tovább!!
  • jose maria padilla: Te jó ég, de régen jártam erre! Insz, vero adott nekem egy címet küldtem neked mélt. Aztán kaptam ... (2017.10.02. 13:55) Állj, ki az? Tovább!!
  • v_e_r_o: Kedves Insz! talákozót szervezünk, (gasper, padilla örm, mormogi és te) holnap (2017. 06. 08.) du ... (2017.06.07. 11:18) 60
  • inszeminator: Sajnos ebben az "Exek az édenben" világban nem sok olvasója lehet Platonov -nak. Őszintén szólva m... (2017.05.06. 07:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Kabai Domokos Lajos: "Platonov az orosz irodalom nagy hatású írója, művei szamizdatban voltak olvashatóak. Életműve az ... (2017.05.05. 19:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Mormogi Papa: Küldtem emilt ! Üdv MP (2017.04.11. 13:03) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Sajnos csak ilyen későn ugrott be a "társ vicc", amit a hetvenes években hallottam valamikor. Absz... (2016.08.21. 12:28) 60
  • Utolsó 20

ec-pec kimehec

szinesek

free counters

2011.02.15. 11:27 inszeminator

...sarudat oldja,

 

 

Valaki kér, s mert aki felnéz rá, s bízik benne, mindenét mi éppen van neki bátran odaadja.

Sokat, legalább is az ő mértéke szerint. Hosszú ideje gyűjti apránként - mert céljai vannak. Egy hét, és úgyis visszakapja, semmi az – örül, hogy segíthetett a csodált, megszorult nagyembernek.

De a korszellem mást diktál. Nem kapja visssza, mert hiszékeny volt, hitt a szép szavaknak. Hazudozást, felejtést, elévülést kap a jussa helyett, hogy a végén a hazug tiszta lap is előkerüljön.

A bocsánatos bűnök korszaka virágzik. Az összetörtek, a meglopottak egyfelől, s a magas piedesztálról prédikálók másfelől, kiknek szószéke szartengerben áll.

Már az sem tetszett, hogy némely irodalmi oldalak szinte társkereső, társkergető' intézményekké váltak (talán éppen ilyen szándékkal alakultak ), de, hogy olyanok vadászterepévé is, kik némi tehetséggel kimagasodván a nyájból, némely aléltak zsebeiben kotorásznak erkölcsi prédikációjukat öblögetve, azt nem gondoltam volna.

Naívitás volt, elismerem.

 

Mindennapi semmiség’ csak egy haikut ér:

 

Amikor..

 

…sarudat oldja,

híven csókolja lábad,

rejtsd el aranyad…

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://inszeminator.blog.hu/api/trackback/id/tr512662525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lótuszom · http://lotuszom.blog.hu/ 2011.02.23. 20:16:20

Szia Insz! :) Olvaslak ám gyakran, csak csendben.
... Most viszont, a történet valódisága miatti felháborodásom okán itt vagyok, és hangoskodom. Hallottam - a megrövidítettől, aki nagyon régi barátom -, hogy egy ugyancsak régi barát miként csalta ki megtakarított pénzét..., és felejtette el visszaadni... Elkeseredtem. Azt gondoltam, ennyire nem lehet félreismerni valakit. Jó embernek, szavahihetőnek ismertük mi mind.... És visszaélt a barátsággal, a jósággal.
... Tudod Insz, az a hely is eszembe jutott, ahol minket - Téged és engem is - kopasztottak volna meg, ha nem harcolunk azért, ami a sajátunkká vált amikor kifizettük...
Nem tudom, tudod-e, hogy egyik társunknak a mai napig nem adta oda az Antológiát D? Saját példányomból küldtem neki egyet, hogy legalább lássa, mit vett meg egy szélhámostól.
Nagyon kell vigyázni... Neten és a valóságban is..., mert viszik, ami vihető.
Haikud nagyon jó! És írásaid is azok. Gratulálok szeretettel, Lótusz.

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2011.02.24. 17:33:18

Szia Lótusz!

Néhány "verandán" találoztam az úrral személyesen is.
Maga volt a tekintély, a gerinces, megfellenezhetetlen igazság
Magam is meglepődtem, amikor kiderült nem ez volt az első esee.
Egy levelében arról is szót ejtett, hogy a közeledbe kölözik.
Már nem emlékszem az apropóra, most viszont eszembe jutott.
Többen is érdeklődtek nálam "antológia" ügyben, felajánlottam, hogy küldök, akinek kell, sajnos nem jött válasz.
Sajnálom.
Azóta sok mindent megtudtam különböző "irodalmi" oldalakról, azt is nagyon sajnálom.
A rohadás sajnos mindenhol jelen van, elég elkeserítő.
Köszönöm, hogy erre jártál.
Insz...

Lótuszom · http://lotuszom.blog.hu/ 2011.02.25. 09:15:38

@inszeminator:
Szép reggelt Insz!:)
Én még nem voltan a Verandán, bár már többször készültem. Örültem volna, ha találkozom Veled!:) Amit az Úrról írsz... Nagyon kedves, egyenes, és kellemes embernek ismertem meg. Többször is vettünk részt közös rendezvényen, így a személyes találkozásokkor is azt gondoltam, hogy olyan, mint ahogy Te is jellemezted... Viszont ismerem a másik felet is, személyesen, és régebbről, mint az Urat. És szeretem a becsapott, kifosztott Hölgyet..., a Barátomat! Adakozó, tiszta Lélek... Ad mindent, amije van. Figyelmet, jó szót, és pénzt... :((( A közelebe költözésről csak annyit... Falu(m)beli volt egy ideig a társa. Aztán szakítottak. Lehet, hogy ismét változott a felállás.
Még csak annyit Róla. Nagy fájdalom számomra ez a csalódás! Tisztességesnek hittem! Embernek... :(

Antológia... Máig nem hevertem ki, hogy így átvert bennünket az a nő... Hogy ennyire hiszékeny voltam! Hogy nem fogtam gyanút, csak a legvégén!

Más oldalak... Gyűlnek keserű tapasztalataim... Tudod, az irigység, féltékenység, vagy olykor a szadizmus melegágyai lehetnek, ha "fejtől büdösödik" egy hely... Akkor is, ha "irodalmi"... Vagy akkor még inkább!
Szeretettel ölellek, Lótusz.
süti beállítások módosítása