inszeminátor

Majd kiderül

Friss topikok

HTML

Ami van...

Utolsó kommentek

  • inszeminator: Köszönöm!!!! Egyébként nem tudom melyiket vállalja szegény bbjnick, azt hiszem egyiket sem Marad a... (2020.08.22. 13:13) MMA levél
  • jose maria padilla: tiszta szívből!!!!!!!! bbjnick nem csak csúnya nő, hanem fodrász is? besz..... (2020.08.22. 12:42) MMA levél
  • inszeminator: Köszönöm Bbjnick.Rákerestem erre a névre, de valami fodrász szalon ajnlotta magát erősen. Szerencs... (2020.08.21. 21:42) MMA levél
  • Szabó A. Imre: Szívből gratulálunk! (2020.08.21. 14:39) MMA levél
  • inszeminator: Egy blogon olvastam: „A történelmi tudás diktatórikus irányítása azokhoz a jól ismert, gyászos mó... (2018.07.19. 14:48) Állj, ki az? Tovább!!
  • Alfőmérnök: Elolvastam a könyvet, nagyon tetszett és köszönöm szépen. Jó, hogy megírtad és jól írtad meg. Aki ... (2018.07.19. 07:41) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Hál' Istennek, én már nem ismertem... (2018.06.14. 14:23) Kérdés
  • Mormogi Papa: @jose maria padilla: @inszeminator: Hmmm... eszembe ötlik egy régi nóta szövege: "Mert az nem ... (2017.10.10. 16:00) Állj, ki az? Tovább!!
  • inszeminator: Na de ilyet... Hogy mik vannak... Azért a cserebere néhány pofa sör takarásában szerintem lebonyol... (2017.10.03. 20:10) Állj, ki az? Tovább!!
  • jose maria padilla: Te jó ég, de régen jártam erre! Insz, vero adott nekem egy címet küldtem neked mélt. Aztán kaptam ... (2017.10.02. 13:55) Állj, ki az? Tovább!!
  • v_e_r_o: Kedves Insz! talákozót szervezünk, (gasper, padilla örm, mormogi és te) holnap (2017. 06. 08.) du ... (2017.06.07. 11:18) 60
  • inszeminator: Sajnos ebben az "Exek az édenben" világban nem sok olvasója lehet Platonov -nak. Őszintén szólva m... (2017.05.06. 07:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Kabai Domokos Lajos: "Platonov az orosz irodalom nagy hatású írója, művei szamizdatban voltak olvashatóak. Életműve az ... (2017.05.05. 19:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Mormogi Papa: Küldtem emilt ! Üdv MP (2017.04.11. 13:03) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Sajnos csak ilyen későn ugrott be a "társ vicc", amit a hetvenes években hallottam valamikor. Absz... (2016.08.21. 12:28) 60
  • Utolsó 20

ec-pec kimehec

szinesek

free counters

2009.10.03. 09:01 inszeminator

Ördöglesen...

 

      Nem tudom honnan és miért jönnek, de jönnek az ismeretlenek kitartóan, folyamatosan. Néha visszanézek egy két oldalra de legtöbbször csak csalódom. Előfordul, hogy szórakoztat egy kicsit, és olyan is van, hogy dühöngök, hát miért éppen itt keni a fost? - kit érdekel a rohadt szexuális bűzvilága...?

      Lehet, hogy finnyás vagyok...? Ha nekem szabad a saját dolgaimról kedvem szerint  írni, neki miért nem? Demokkracijjja van. Szabaccság van, illetve finomabb körökben szabadság, jólneveltség, figyelem, tapintat és........és jó sok üzlet. 

     ...mer' mi a franc egyéb lehet e mögött ...? - most jött, visszamentem, ezt találtam, ez már már a "Bőségszakértés" emelkedett szintje:
 

"Tárgyaink körbevesznek, megölelnek, ha nem vigyázunk már-már szorongatnak. Minél több ruhával, tárggyal, eszközzel vesszük körbe magunkat, annál fullasztóbb a világunk. Nincs hely az újnak, a térnek, nem marad energiánk a megújjulásra.
 
A fél napos programra 3 olyan HOL-MI-val kell érkezned, amiről már képes vagy lemondani, amelyek segítenek Neked a térnyerésedben. A tréning során sok hasznos gondolattal gazdagodhatsz, segítséget kapsz a fizikai és lelki rendrakásban.
 
A találkozó végén, a szoba közepén felhalmozott tárgyakból, ha úgy érzed mindenképp szívesen magaddal vinnél valamit... nos akkor egyet, amit bárki más hozott, hazavihetsz.
Az összes többit elajándékozzuk rászoruló családoknak, szereretszolgálatoknak.
 
 
 
Tegyél rendet magad körül és önmagadban!

 
 
 
Következő találkozó időpontja:
2008. február 23. szombat 14.00-18.00

A tréning ára: 3000 Ft/fő,
amely tartalmazza a terembérletet, programot, előadásanyagot, teát, kávét, aprósüteményt."
 
 
         Namármost, ez azér' egészen más mint az " aggyá és aggyá, hogy nekem is legyen"....nem, kéremszépen, ez egészen más. Kultúrált és modern és..... mert viszel ugye három darab vacakot - na jó, nem vacakot - használható valamit mert különben égsz mint a rongy, választhatsz majd egy darabot a közös kupacból, de előtte meg kell hallgatnod az előadást. Az neked fél napra 3000 forintodba kerül teával aprósüteménnyel.
De társakra találhatsz. Az is valami. Ugyan olyan hülyékkel lészen találkozásod mint Tennmagad. Itt jó pénzért memgtudhatod, hogy amire nincs szükséged arra más azért igényt tarthat. Olcsón eladják majd nekik, mert szeretik őket. De ezért fizetned kell mert terembér is van.
De szép az élet...........................................................................................
 
 
        Nem ettem még kagylót, csigát és kígyót és békát sem - súlyos elmaradásaim vannak - sohasem voltam még Kárpáthia koncerten sem. (remélem jól írtam )
       Tegnap Várpalotára hirdették a körrnyékbeli plakátoshelyeken amig Szinetár Dóra és valami bájgúnár képei el nem árasztottak mindent. Ők is énekelnek. Duetteket énekelnek majd Székesfehérváron és nagyon édik lesznek az bizonyos. A plakát is szép rózsaszíííín, szív is van rajta betűkből - két szív, két kéz...mindenből kettő van nekik, egyelőre fogukból van még sokkal több ahogy mosolyognak, a közönséget meg ne firtassuk. Ők nem énekelnek, legfeljebb szipognak a gyönyörűségtől.
       
      Na de a tegnap este. Az ördögles, a titkos....! Erős elhatározással érkezetem a városba. Álruhában. Sötét volt, bár fényesen ragyogtak a csillagok, ahogy a horgásztavak mellett megfigyeltem. Lassan, ritkásan gyülekezett a nép, a rajongók fekete serege, s közben rájöttem, hogy nem vagyok az alkalomhoz öltözve. Megnéztek. Direkte fekete pulóvert húztam, de nem volt rajta semmi felirat. Talán ezért. Semmi ami buzdít, semmi ami azonosít nem volt rajtam.  
      Beláthattam a sportcsarnokba, láttam, hogy odabenn pótolhatnám a hiányokat, vannak árusok, vannak lehetőségek, de nem tettem.  Nem szeretem a tüntető pólókat. Vártam, hogy történjen valami, valami hangolás kiszűrődjön legalább, hogy becsalogasson a zene, s közben mind hidegebb lett. Igazi októberi este.
       Mi a túrót keresk én itt...? Ez jutott hirtelen az eszembe és visszamentem a horgásztavak mellé. Csend volt, a víz is mozdulatlan, elrágtam egy sajtos kiflit a nádas szélén. Itt nem volt árnyékban lapuló rendőrautó, ( jujj de izgalmas ) csak a csillagos este. Lessék mások a patás  ördögöket'....! Vagy legalábbis akiket annak hisznek, akikről szívesen borzongva mindenfélét terjesztenek. Pedig csak véleményük van és csak 2300 forintért adják amit adnak csábmosoly nélkül, őszintén.
       Feketén csobbant a tó ezüstje, vendég érkezett. Neki adtam a kiflivéget. Könnyű szívvel, azon már nem volt sajt, így jobban is szétázik.
 
                                              

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://inszeminator.blog.hu/api/trackback/id/tr661424416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása