inszeminátor

Majd kiderül

Friss topikok

HTML

Ami van...

Utolsó kommentek

  • inszeminator: Köszönöm!!!! Egyébként nem tudom melyiket vállalja szegény bbjnick, azt hiszem egyiket sem Marad a... (2020.08.22. 13:13) MMA levél
  • jose maria padilla: tiszta szívből!!!!!!!! bbjnick nem csak csúnya nő, hanem fodrász is? besz..... (2020.08.22. 12:42) MMA levél
  • inszeminator: Köszönöm Bbjnick.Rákerestem erre a névre, de valami fodrász szalon ajnlotta magát erősen. Szerencs... (2020.08.21. 21:42) MMA levél
  • Szabó A. Imre: Szívből gratulálunk! (2020.08.21. 14:39) MMA levél
  • inszeminator: Egy blogon olvastam: „A történelmi tudás diktatórikus irányítása azokhoz a jól ismert, gyászos mó... (2018.07.19. 14:48) Állj, ki az? Tovább!!
  • Alfőmérnök: Elolvastam a könyvet, nagyon tetszett és köszönöm szépen. Jó, hogy megírtad és jól írtad meg. Aki ... (2018.07.19. 07:41) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Hál' Istennek, én már nem ismertem... (2018.06.14. 14:23) Kérdés
  • Mormogi Papa: @jose maria padilla: @inszeminator: Hmmm... eszembe ötlik egy régi nóta szövege: "Mert az nem ... (2017.10.10. 16:00) Állj, ki az? Tovább!!
  • inszeminator: Na de ilyet... Hogy mik vannak... Azért a cserebere néhány pofa sör takarásában szerintem lebonyol... (2017.10.03. 20:10) Állj, ki az? Tovább!!
  • jose maria padilla: Te jó ég, de régen jártam erre! Insz, vero adott nekem egy címet küldtem neked mélt. Aztán kaptam ... (2017.10.02. 13:55) Állj, ki az? Tovább!!
  • v_e_r_o: Kedves Insz! talákozót szervezünk, (gasper, padilla örm, mormogi és te) holnap (2017. 06. 08.) du ... (2017.06.07. 11:18) 60
  • inszeminator: Sajnos ebben az "Exek az édenben" világban nem sok olvasója lehet Platonov -nak. Őszintén szólva m... (2017.05.06. 07:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Kabai Domokos Lajos: "Platonov az orosz irodalom nagy hatású írója, művei szamizdatban voltak olvashatóak. Életműve az ... (2017.05.05. 19:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Mormogi Papa: Küldtem emilt ! Üdv MP (2017.04.11. 13:03) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Sajnos csak ilyen későn ugrott be a "társ vicc", amit a hetvenes években hallottam valamikor. Absz... (2016.08.21. 12:28) 60
  • Utolsó 20

ec-pec kimehec

szinesek

free counters

2010.08.11. 09:00 inszeminator

Egy "látlelethez"...

 

 
Mottó:
 
Fer-Kai, Látlelet.
 
Orgonazúgás
tölti be a szívedet.
Hiába rohansz!
 
_ _
 
Korábban erősebben hallottam,
s a fújtatót taposva arra gondoltam
egyszer majd felnövök.
Magam ülök a klaviatúrához.
 
Arrébb tolom a karnagy urat,
Saját orgonám lesz
sok sok regiszterrel.
 
Kicserélem a néma,
vagy hamisan szóló sípokat
és nem lesz láb csak manuál
a szelet pedig az idő adja.
 
Már nem rohanok,
erősödik az orgona zúgása,
hallom kívül belül újra
zenggve sírva, elhalva, bíztatva,
de nem én játszom.
 
Tudom,
sajnos nem én.
 
Már látom, elismerem,
végig csak a fújtatót tapostam
Olykor szelíden, máskor vad dölyffel.
Haraggal,
S a kapaszkodót kezem símára koptatta.
 

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://inszeminator.blog.hu/api/trackback/id/tr192213962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2010.08.11. 15:14:35

S kezem is hozzácsiszolódott a kapaszkodóhoz…

… és én sem játszom: rajtam játszanak.

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2010.08.11. 15:41:33

s, a kapaszkodót kezem símára koptatta.

Akkor most:

...kezem is hozzákopott a kapaszkodóhoz.

Kicsit más lett, nem gondolod?
Mintha az "idő" is benne lenne?!

Ü:
Insz...

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2010.08.11. 15:43:48

@Mormogi Papa:

s, a kapaszkodót kezem símára koptatta...

Akkor:

S kezem hozzákopott a kapaszkodóhoz.

Az "idő"...

Ü:
Insz...

Lótuszom · http://lotuszom.blog.hu/ 2010.08.24. 18:52:31

Szia Insz!:)
Ugye nem lep meg túlzottan, ha azt mondom, megrendítően szépnek találom versedet...
Olvasom, és látom a billentyűt cirógató, fiatal álmodozót..., és látom az eres kézzel kapaszkodót markolót.
Karnagy lettél! És zongora! És Te vagy a szél is, ahogy a kapaszkodó is Te vagy!
Amit lehet, amennyi járt, azt megkaptad az élettől. Hideget - hogy tudd milyen jó ilyenkor a fedél -, és meleget, hogy emlékezz rá, amikor csíp a dér...
Insz kedves... Tanulunk mindenből. Batyunkat az Úr úgy állította össze, hogy mindig legyen benne valami, ami élni segít, ami új lendületet ad.
Jaj, hogy ez már nem is a zenéről szól? De, arról. A Benned szóló, soha el nem múló, csak kicsit halkuló muzsikáról, amit mi civilek úgy hívunk, életerő...
Szeretem a prózáidat, de ez a mostani vers... hát ez eltalált.
:)
Gratulálok szeretettel, Lótusz.

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2010.08.25. 17:20:01

Szomorkás a hangod Lótusz!
Nem csodálom.
Köszönöm,hogy erre jártál.
Insz...

Lótuszom · http://lotuszom.blog.hu/ 2010.08.26. 16:07:52

@inszeminator:

Kiváló a hallásod Insz...:)
De most köszönteni jöttem!:))
... Azért itt, mert "ott" felfüggesztettek, és nem léphetek be.

Isten éltessen, szeressen, segítsen! Adjon egészséget, bölcsességet, boldogságot, ihlet és sikereket!
Névnapodon szeretettel köszöntelek, Lótusz.

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2010.08.26. 16:26:02

@Lótuszom:
Köszönöm Lótusz!
Gyanítom hamarosan engem is kizárnak.
A "Hantológiát" és a hozzászólásokat már sehol nem találni.
Véleményed lehet, ha egybecseng a követelménnyel.
Nem a pénzt sajnálom - a hitelességet, s dühös vagyok, hogy pitiáner módon becsaptak, rászedtek.
Insz...
süti beállítások módosítása