inszeminátor

Majd kiderül

Friss topikok

HTML

Ami van...

Utolsó kommentek

  • inszeminator: Köszönöm!!!! Egyébként nem tudom melyiket vállalja szegény bbjnick, azt hiszem egyiket sem Marad a... (2020.08.22. 13:13) MMA levél
  • jose maria padilla: tiszta szívből!!!!!!!! bbjnick nem csak csúnya nő, hanem fodrász is? besz..... (2020.08.22. 12:42) MMA levél
  • inszeminator: Köszönöm Bbjnick.Rákerestem erre a névre, de valami fodrász szalon ajnlotta magát erősen. Szerencs... (2020.08.21. 21:42) MMA levél
  • Szabó A. Imre: Szívből gratulálunk! (2020.08.21. 14:39) MMA levél
  • inszeminator: Egy blogon olvastam: „A történelmi tudás diktatórikus irányítása azokhoz a jól ismert, gyászos mó... (2018.07.19. 14:48) Állj, ki az? Tovább!!
  • Alfőmérnök: Elolvastam a könyvet, nagyon tetszett és köszönöm szépen. Jó, hogy megírtad és jól írtad meg. Aki ... (2018.07.19. 07:41) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Hál' Istennek, én már nem ismertem... (2018.06.14. 14:23) Kérdés
  • Mormogi Papa: @jose maria padilla: @inszeminator: Hmmm... eszembe ötlik egy régi nóta szövege: "Mert az nem ... (2017.10.10. 16:00) Állj, ki az? Tovább!!
  • inszeminator: Na de ilyet... Hogy mik vannak... Azért a cserebere néhány pofa sör takarásában szerintem lebonyol... (2017.10.03. 20:10) Állj, ki az? Tovább!!
  • jose maria padilla: Te jó ég, de régen jártam erre! Insz, vero adott nekem egy címet küldtem neked mélt. Aztán kaptam ... (2017.10.02. 13:55) Állj, ki az? Tovább!!
  • v_e_r_o: Kedves Insz! talákozót szervezünk, (gasper, padilla örm, mormogi és te) holnap (2017. 06. 08.) du ... (2017.06.07. 11:18) 60
  • inszeminator: Sajnos ebben az "Exek az édenben" világban nem sok olvasója lehet Platonov -nak. Őszintén szólva m... (2017.05.06. 07:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Kabai Domokos Lajos: "Platonov az orosz irodalom nagy hatású írója, művei szamizdatban voltak olvashatóak. Életműve az ... (2017.05.05. 19:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Mormogi Papa: Küldtem emilt ! Üdv MP (2017.04.11. 13:03) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Sajnos csak ilyen későn ugrott be a "társ vicc", amit a hetvenes években hallottam valamikor. Absz... (2016.08.21. 12:28) 60
  • Utolsó 20

ec-pec kimehec

szinesek

free counters

2010.09.13. 15:38 inszeminator

Három haiku, meg egy harisnyakötő

Tél 

 

Hová bújhatnék

A virágok lefagytak

Messze a kaptár

 

Közöny

  

 Sírodat ásom

Emléked száraz homok

Maradj egyedül

 

Elég...

  

 Verset nem írok
ma őszi nap hiteget
ajtóm bezártam

 

 

 

 

 

 

Harisnyakötő
 
 

Mindegy, fehér vagy fekete,

Netán piros, mint a véred

Dekányi semmi,

kíméletlen fegyver…

Fullasztó ideggáz,

Illatos drog,

Elveszejt, elküld,

ha akar visszacsábít.

Dobd messzire,

Magad mögé

Ne lásd,

Szaggasd darabokra

Felejtsd el

Vagy búcsuzóul tekerd a nyakadra.

 

Ne szégyeld, ha legyőz

S uralkodik rajtad, míg kedve tartja

Kábult ostoba, mit bámulsz, ébredj

Hisz ez a dolga, más egyéb mi volna

Kártékony varázslat,

Színes rongy, értéke alig van.

Mégis győz feletted e tucatáru

e néhány grammnyi semmi.

 

 

Kislány koromban


Kislány koromban,
Mikor még búgó Zeppelin voltam,
S a fiúkat kiket szerettem
Röpülni vittem a magasba
Kislány koromban még szende voltam.

Kislány koromban,
Gyorsröptű színes bogár is voltam
S a fiúkat, kiket szerettem
Körülzizegtem, s egyenként 
álomba  csíptem,
Kislány koromban még őszinte voltam

Kislány koromban, vagyis valamikor…
Valamikor később,
Jóval később, azt hiszem,
Már inkább vijjogó karvaly voltam
Gyorsan felejtettem.
Esztelen szárnyaltam, néha bódultan
Máskor igazi harctéren bolyongtam,
Ópium barlangban
Műköröm szalonban
Fényes szoláriumban,
Vízágyban,
Számtalan nászágyban
A portfóliómat babusgattam,
S a pézügyi tanácsadómat jól megfizettem.

A buta fiúkat régen kinőttem
Lenéztem őket, mindig másra vágytam,
És elfelejtettem milyen is voltam,
Kislány koromban,
Amikor fodros felhők felett,
Karjaim kitárva,
Röpülve, szállva
Ránevettem az egész világra.
Igen - abban a koromban,
mikor még butácska kislány voltam.
Mikor még szendén és őszintén,
és mámorosan zúgva,
magasan szálló, aranybogár
és szeretteimmel bőven rakottan,
életvidám cserfes kis Zeppelenke voltam.
 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://inszeminator.blog.hu/api/trackback/id/tr132293030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lótuszom · http://lotuszom.blog.hu/ 2010.09.15. 01:42:07

Kedves Insz... Nem elég! :)

Mindhárom haiku nagyon ütős, nagyon jó.
Az utolsó üzenetével nem vagyok elégedett...
Szeretettel, Lótusz.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2010.09.15. 18:04:47

Szerény köszönetem, s hálám jeléül kérlek, olvasd el friss szösszenetem.
süti beállítások módosítása