inszeminátor

Majd kiderül

Friss topikok

HTML

Ami van...

Utolsó kommentek

  • inszeminator: Köszönöm!!!! Egyébként nem tudom melyiket vállalja szegény bbjnick, azt hiszem egyiket sem Marad a... (2020.08.22. 13:13) MMA levél
  • jose maria padilla: tiszta szívből!!!!!!!! bbjnick nem csak csúnya nő, hanem fodrász is? besz..... (2020.08.22. 12:42) MMA levél
  • inszeminator: Köszönöm Bbjnick.Rákerestem erre a névre, de valami fodrász szalon ajnlotta magát erősen. Szerencs... (2020.08.21. 21:42) MMA levél
  • Szabó A. Imre: Szívből gratulálunk! (2020.08.21. 14:39) MMA levél
  • inszeminator: Egy blogon olvastam: „A történelmi tudás diktatórikus irányítása azokhoz a jól ismert, gyászos mó... (2018.07.19. 14:48) Állj, ki az? Tovább!!
  • Alfőmérnök: Elolvastam a könyvet, nagyon tetszett és köszönöm szépen. Jó, hogy megírtad és jól írtad meg. Aki ... (2018.07.19. 07:41) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Hál' Istennek, én már nem ismertem... (2018.06.14. 14:23) Kérdés
  • Mormogi Papa: @jose maria padilla: @inszeminator: Hmmm... eszembe ötlik egy régi nóta szövege: "Mert az nem ... (2017.10.10. 16:00) Állj, ki az? Tovább!!
  • inszeminator: Na de ilyet... Hogy mik vannak... Azért a cserebere néhány pofa sör takarásában szerintem lebonyol... (2017.10.03. 20:10) Állj, ki az? Tovább!!
  • jose maria padilla: Te jó ég, de régen jártam erre! Insz, vero adott nekem egy címet küldtem neked mélt. Aztán kaptam ... (2017.10.02. 13:55) Állj, ki az? Tovább!!
  • v_e_r_o: Kedves Insz! talákozót szervezünk, (gasper, padilla örm, mormogi és te) holnap (2017. 06. 08.) du ... (2017.06.07. 11:18) 60
  • inszeminator: Sajnos ebben az "Exek az édenben" világban nem sok olvasója lehet Platonov -nak. Őszintén szólva m... (2017.05.06. 07:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Kabai Domokos Lajos: "Platonov az orosz irodalom nagy hatású írója, művei szamizdatban voltak olvashatóak. Életműve az ... (2017.05.05. 19:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Mormogi Papa: Küldtem emilt ! Üdv MP (2017.04.11. 13:03) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Sajnos csak ilyen későn ugrott be a "társ vicc", amit a hetvenes években hallottam valamikor. Absz... (2016.08.21. 12:28) 60
  • Utolsó 20

ec-pec kimehec

szinesek

free counters

2008.08.31. 12:55 inszeminator

Franciska, aki cigája.

 

 

 

      Az eredeti cím az lett volna, hogy Franciska, meg az irígykedő hüvelygombások. Persze nem mindegyik hüvelygombás irígy, de vannak olyan boszorkányok is akik egyáltalán nem hurcolnak semmilyen gombát, és mégis. Lehet, hogy nekik attól az agyonreklámozott fájdalomcsillapítótól lett gyomorvérzésük, s a világ ettől válik számukra elviselhetetlenné.

      Ül már hajnalban kopottas slafrokjában a képernyő előtt, és undorodik. Rohadékok, nektek mér' sikerül minden...én is szokok' főzni meg sütögetni, némelyiket jól hazavágom,de nem teszem ki az internetre mint fölfedezést. Illetve tettem néhányszor magam is, de valami okos csaj jól le..szott, hogy tanuljak meg főzni, és sértegetett, úgyhogy nektek már annyi - kaptok ti is.....és a gyomrom is lehet, hogy ettől fáj....? Elmentek mind a p...ba, annyi erőm még van. Azok a nyamvadékok akik meg telesírják.... na mindegy, nem húzom fel magam...Rohadt meleg van itt már kora reggel a panelban, le is kéne mennem ahhoz a tolvajhoz valami kaját meg cigit venni, de a hajam....Jesszusom ...ennyire hullik a hajam...? Máshol meg úgy nő a szőröm, mintha fizetnék - naphosszat tépkedem, de csak a pattanások szaporodnak a pofámon, te Úristen még ez is....Jaj mit sajnáltatja magát ez a hülye pi@a, lenne csak a helyemben...Na azt megnézném...Egy hülyegyerek, akivel az iskola sem bír, meg egy hülye férj, aki csak csavarog a nagyvilágba....hát igen. De azért mégsem panaszkodom, legfeljebb jól belerugok mindenkibe aki nekem nem tetszik...na itt ez a fél sör ezt még megiszom aztán megnézem kitakaritották e a telehányt liftet, mert gyalog egy lépést sem teszek addig innen a harmadikról....

      Wilma - dupla w-vel, mert ő már a második, jól becsapott. Kereste a kis Kornéliuszt, sírva bőgött utána, tele volt az utca a bőgésével, nekiindultam hát utódot keresni. A hely ahová indultam, vagy negyven kilométer - gondoltam benézek útközben kis kosom egykori tulajdonosához, hátha tud valamit. Az udvara tele volt cigájával...Nohiszen'..Amikor birkavásárlásba kezdtem cigájára vadásztam, de akkor bezzeg nem volt. Most meg egy rakás szebbnél szebb jerke, és egészen jó áron. Egyből lemondtam a továbbutazást, s Franciska már be is költözött a Berlingóba. Siettem ahogy tudtam, Wilmának akartam kedveskedni, ne sírjon már annyira, dolgozni is képtelenség az állandó bőgésétől....

      De Wilma megdöbbent Franciska látványától. Más faj, Te jóságos merinói Atyaúristen....hogyan kerülhetett ez ide...? S mint valami rasszista árja ősmerinói Brünhilde kezdte kergetni az aprócska kislányt. A cigája ugyanis fekete fejű, fekete fülű, valamint a négy karcsú lábacskája is az, de meg aztán, hogy a kép még elrettentőbb legyen a nyelve is mintha naphosszat bodzát rágcsált volna. És persze nő, mármint fajtabéli értelemben, mégpedig csinoska is a maga módján. Feje tetején világosbarna frufru, mint egy múltszázadbeli párizsi kokottnak, és a tekintete is kihívón érdeklődő. Az első néhány békésebb pillanatban, még csak meglepetten szemrevételezték egymást, aztán szagolgatás kezdődött a hátsó fertályon, és kiderült a turpisság. Nőnemű lényt hoztam a portára. És pont egy ilyet, egy ilyen céda nőszemélyt akinek három szine is van, éppen csak kirúzsozva nincsen.

    Nekirontott a kis feketelábúnak', lökdöste, hajszolta, oda volt a békés este - Wilma nem bírt magával. Kornéliuszt a magáénak tartva közel engedte, anyjaként viselkedett, ezt meg üldözi ahogy tudja....Bár tegnap délben már megengedte, hogy kb másfél méterre letelepedjen a közelében.

     Közben persze az is eszembe jutott, hogy Wilmát vemhesen vettem. Persze lehet, hogy csak álvemhes, tette hozzá az eladó - van olyan...! A nagy kergetőzésben azonban felfigyeltem arra, hogy Wilma hasa egyre nagyobbnak látszik. Lehet, hogy tényleg vemhes..? Ahonnan jött, ott viszont csak cigája kos volt. Gyönyörű kos, de cigája..na most mi lesz..? Én azt szeretném, ha egy kis cigája kost pottyantana ide Franciska mellé, mert képes rá, tán még a kergetőzést is abba hagyná szégyenében.  Bár most már egyre nyugodtabb vagyok, mert a kis feketelábút' öröm nézni ahogy kecsesen tovaszökell, és nem is neheztel. Ki lehet térni, ez a véleménye, legelészik tovább - kicsit arrébb, de nyugodtan. Első este még menedéket keresett, menekült - ma már nem teszi. 

     Hogy mindez egy elgondolkodtató bejegyzés okán jutott eszembe...? Hát igen. Sok a blog, tele szeméttel, s a hozzájuk tartozó ócska kommentelőkkel. De miért kéne elmenekülni előlük.?

u.i: Ne add fel Srí, kell az a néhány világos pillanat amit megélsz, megírsz - nem szabad, hogy mindent ellepjen a durva, erőszakos mocsok.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://inszeminator.blog.hu/api/trackback/id/tr53642039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ekkerjoz 2008.08.31. 23:13:13

Akinek nem volt még birkája, nem tudja, hogy a kutyánál is ragaszkodóbb jószág. Nem tud pacsit adni, meg farkat csóválni, meg egyéb opportunista kunsztokat, de legalább olyan hűséges.
Kár Kornéliuszért.

Srí 2008.09.03. 15:29:08

Köszönöm, Inszeminátor. A posztot is, a hozzámvalót is, a juhokat is:) Minden állatot nagyon szeretek, és a malackáról sem tudják sokan, hogy okos. De én tudom.

Nem megyek el, de időnként annyira belefáradok, hogy nem látok más megoldást. És akkor jön néhány e-mail - köszönöm, Joz - erőt ad és maradok. Mikor bántanak, leostobáznak, legszívesebben eltűnnék a Föld színéről. Sőt, még a számítógépemet is a Dunába dobnám, ne is lássam többé. Gyakran sírtam is, ma már azt azért nem. De sohasem fogom megérteni, miért kegyetlenek egymással az emberek. Sokkal kevesebb energia kell ahhoz, hogy jók legyünk egymáshoz.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.09.04. 13:47:25

Kedves Inszeminátor!

Először nem értettem, hogy jön ide, ebbe a történetbe a hüvelygomba és a panelnémberek, de aztán rájöttem:-)

És: a Kornéliuszról és a Franciskáról szóló történetet is együttérzéssel olvastam. Még régebben kérdezted, honnam tudom, hogy taknyos a kosok orra? Erre Csutakaszürkeló poénja az volt, hogy: ha tudnád, honnan jöttem, nem csodálkoznál.

No, én tizennégy éves koromig gyakorlatilag egy tanyán éltem, addigi életem nagyobb része ott zajlott; nagyapám juhász volt, de voltak persze teheneink, disznóink, meg rengeteg aprójószág is. És mindig legalább három kutya. Meg nagy kert, és háztáji és legelő és kaszáló. Annak idején még tehenesszekéren hordtuk be nagyapámmal a szénát.

Szóval, amit leírsz, én azt látom is. És szívesen olvasom és szívesen látom. Ja, még arra is emlékszem, hogy mi a jerke:-)

ü
bbjnick

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2008.09.04. 15:08:31

Kedves bbjnick!

Ismrerek embereket akik vidékről érkezvén oly mértékig próbálnak a nagyvároshoz igazodni, hogy még az időnként előkerülő rokonságot is szégyellik, rosszabb esetben letagadják. Sajnálom őket, mert lemondanak valami értékről, jó mélyre ásták a tálentumot, nem is akarnak tudni róla.
Bíztató, hogy vannak kivételek.
Marhavagonban érkeztünk az anyaországba, s hosszas hánykolódás után kötöttünk ki egy garzonban a Pasaréten.Egy szoba, fürdőszoba, előszoba, teafőzővel. Emeletes ágyak, szigorú református rend, négy gyerek, szülők, oykor még nagybácsi, vidéki nagyapa, szóval "sokan voltunk". Én voltam a leglkalmasabb arra, hogy időnként "elvállaljon" valahol valaki. Így kerültem sok alkalommal vidékre, a legkülönbözőbb falvakba. Akkor se bántam, most meg már pláne.
Érdekes hóbortnak tartják egyesek a birkáimat, de nincs kedvem elmagyarázni mit jelent pl. a szénaillat. Vagy ami tegnapi eset. Szólt a szomszéd, hogy volt neki hátul eg kis lucernája a kukoricás megett, levágta, összerakta, ha akarom vigyem el, csak elégetné, ahogy szokta. Mire átmenten már kézikocsira rakta kéve formába sodormánnyal átkötve. Namost hát, az a napon szárított lucernaillat, hát az leírhatatlan. Az ilyesmi nekem valódi időutazás, ezért kellenek a birkák.
Köszönöm a div-es útmutatást, már ki is próbáltam - tökéletes. Nagyon köszönöm.
A kommentek nálam emilben is megjelennek, nem tudom miért, de jól van így. Nem tudom másoknál is hasonlóképpen működik e a rendszer, re mélem értesülsz a válaszomról.
Üdv.Inszeminator

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.09.06. 07:46:39

Kedves Inszeminátor!

Értesültem válaszodról. Köszönöm! Néhány blogger munkásságát tőlem telhető folyamatossággal figyelemmel kísérem és te is közöttük vagy:-)

ü
bbjnick

Pilgrim 2008.09.15. 22:24:26

Nagyon jópofák ezek a kis állatok. :)Ezek után ne mondja nekem senki, hogy a juhok nem okos lények. A képekről is lejön, hogy jól megy a soruk, látszik, hogy sok törődést kapnak és nem a hétköznapi juhok életét élik. Ezt az állat is mindig meghálálja.

/Nálam leírtam a képbeillesztés módját az egyik kommentbe, nem akartam itt hosszasan ilyenről értekezni, de hátha egy kis segítséget jelent. Bár úgyis hamar rájössz magadtól is, nekem is kellett egy kis idő. :)/

Srí 2008.09.16. 08:59:20

De szép kis állatok, a mindenit!:) Franciska különleges és gyönyörű. Úgy játszanak egymással, mint a kiskutyák:). Vajon megvigasztalódott teljesen Vilma? Sajnálom a kis Kornéliuszt.

Nem tudom, mit kellene tennem, hogy nekem is legyenek, annyira szeretnék. Csak egy pasi a megoldás, aki vidéken él és vannak állatai. De hol találok olyat, aki szereti és nem vágja le az állatait? Annyira ritka. Van, de ritka. Aki csak a tejért tartja pl a kecskéket. Nagyon szeretem a kiskecskéket is. Van egy barátom a falu szélén, Levente, nála szoktam kecskét simogatni meg tejet, kecskesajtot venni. Ő maga csinálja, nagyon ügyes. Valami ilyesmire gondolok, de itt Horányban nem szabad állatokat tartani, üdülőterület. A kertem sem olyan. Megennék a virágaimat meg a növényeimet, ahogy nálad:)

Örülök, hogy így élsz, Szemi. Olyan jó látni. És ahogy Joz is él. Igazi életet éltek. Enyém állatokkal lehetne teljes, bár így is szeretem.
süti beállítások módosítása