inszeminátor

Majd kiderül

Friss topikok

HTML

Ami van...

Utolsó kommentek

  • inszeminator: Köszönöm!!!! Egyébként nem tudom melyiket vállalja szegény bbjnick, azt hiszem egyiket sem Marad a... (2020.08.22. 13:13) MMA levél
  • jose maria padilla: tiszta szívből!!!!!!!! bbjnick nem csak csúnya nő, hanem fodrász is? besz..... (2020.08.22. 12:42) MMA levél
  • inszeminator: Köszönöm Bbjnick.Rákerestem erre a névre, de valami fodrász szalon ajnlotta magát erősen. Szerencs... (2020.08.21. 21:42) MMA levél
  • Szabó A. Imre: Szívből gratulálunk! (2020.08.21. 14:39) MMA levél
  • inszeminator: Egy blogon olvastam: „A történelmi tudás diktatórikus irányítása azokhoz a jól ismert, gyászos mó... (2018.07.19. 14:48) Állj, ki az? Tovább!!
  • Alfőmérnök: Elolvastam a könyvet, nagyon tetszett és köszönöm szépen. Jó, hogy megírtad és jól írtad meg. Aki ... (2018.07.19. 07:41) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Hál' Istennek, én már nem ismertem... (2018.06.14. 14:23) Kérdés
  • Mormogi Papa: @jose maria padilla: @inszeminator: Hmmm... eszembe ötlik egy régi nóta szövege: "Mert az nem ... (2017.10.10. 16:00) Állj, ki az? Tovább!!
  • inszeminator: Na de ilyet... Hogy mik vannak... Azért a cserebere néhány pofa sör takarásában szerintem lebonyol... (2017.10.03. 20:10) Állj, ki az? Tovább!!
  • jose maria padilla: Te jó ég, de régen jártam erre! Insz, vero adott nekem egy címet küldtem neked mélt. Aztán kaptam ... (2017.10.02. 13:55) Állj, ki az? Tovább!!
  • v_e_r_o: Kedves Insz! talákozót szervezünk, (gasper, padilla örm, mormogi és te) holnap (2017. 06. 08.) du ... (2017.06.07. 11:18) 60
  • inszeminator: Sajnos ebben az "Exek az édenben" világban nem sok olvasója lehet Platonov -nak. Őszintén szólva m... (2017.05.06. 07:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Kabai Domokos Lajos: "Platonov az orosz irodalom nagy hatású írója, művei szamizdatban voltak olvashatóak. Életműve az ... (2017.05.05. 19:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Mormogi Papa: Küldtem emilt ! Üdv MP (2017.04.11. 13:03) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Sajnos csak ilyen későn ugrott be a "társ vicc", amit a hetvenes években hallottam valamikor. Absz... (2016.08.21. 12:28) 60
  • Utolsó 20

ec-pec kimehec

szinesek

free counters

2009.08.05. 22:20 inszeminator

Bőségszakértés....

 
       - Nem tudom szabad-e ilyet elkövetni, de most megbocsátom magamnak, mert ez a maga nemében egy műremek - erre varrjatok gombot okoskák....
Sehol se vagytok....
Majd ha Ti is bőségszakértetek eccer...
Tényleg nem tudom szabad-e ilyet csinálni, de én elloptam  ezt a gyöngyszemet. Mondhatnám beleszerettem és azért loptam el.
Az aláhúzott rész az egyik kedvencem, idézet Osho-tól, hogy az amerikanizált, valódi indiai füsttel pácolt szakszerüség is előkerüljön.
 
    „A pénz levegő elem. A pénz olyan, mint egy játékos pillangó, ha elismerően bánunk vele, jó barátként fog közeledni, de annak is örül, ha megértően hagyjuk elrepülni. A pénz a győzteseknél érzi jól magát, a vesztesektől elmenekül. Ha tartós, életen át tartó barátságot akarunk kiépíteni a pénzzel, elsősorban önértékelésünkön kell javítanunk.”
 
     - Bajban vagyok ugyanakkor, mert nem értem teljesen a példázatot. Most levegő elem a pénz, vagy pillangó...? Eddig úgy éreztem, hogy, ha nincs egy büdös vasam se, akkor le vagyok égve. Ma már tudom, hogy akkor levegő elem nálam a pénz - és mennyivel jobban is hangzik.
       - Délután kimentem a kertbe és láttam egy kék pillangót. Próbáltam elismerően bánni vele, mosolyogtam mint egy igaz barát, de elrepült. Akkor most vesztes vagyok?
Na jó elég a pitiánerségből, olvassátok a riportot.
      - Azt mondja a szakértő, hogy bőségben élünk most is csak nem látjuk. Pedig szerintem látjuk csak nem röpdös körülöttünk a pillangó...Svájci barátom arról panaszkodott, hogy svájcban nincsenek pillangók, mert agyontrágyázták a földet, és még mindenféle serkentőket is tömtek belé.
      - Már kezdek az egészbe belezavarodni...Ajajaj, annyi minden felismerés és tudás van ebben a témában, és már kezdek magamnak gyanúsnak lennii. Mert végigolvastam bizony a riportot és az a gyanúm, hogy magam is bőségszakértő vagyok, mert birtokában vagyok a tudásnak, mert magam is rájöttem, hogy felelőse vagyok az életemnek.
      
      - Naszóval barátocskáim - mindenkinek akit érdekel: Két héten belül megnyitom a bőségszakértői tanfolyamomat. Lehet fizetni krumlpival (idei) szalonnával, diabetikus lekvárral és minden egyébbel, csak pénzzel nem mer' az elröpül mint a pillangó.
 
      - És még valami. A hetevenes, tehát a legszebb Kádári évek tájékán olvastam egy riportot, és most arra is emlékezem. Nagyon eltátottam a számat, mert egy fiatal jövőkutató asszonka hercigeskedett benne, aki ezirányú diplomájával érkezett frissen az NDK-ból. Ott már jobban ismerték Honecker et. jóvoltából a jövőt, és tanították is. Aztán Honecker elvtárs Chilében kötött ki menekültként.
 
 
 
 
Szabados Melinda: Bőségszakértés a 21-ik században
Riport

A bőség fogalma évszázadok óta mást és mást jelent. Volt, amikor a tulajdonban lévő föld nagysága, az asztalra kerülő ételek bősége, a jószágok száma, az aranytallérok mennyisége jelentette, hogy valaki bőséges, gazdag életet él-e vagy sem. Mára a bőség fogalma összetettebbé vált. Nemcsak az anyagi javakat értjük alatta, sokkal inkább életminőségünkkel, kiegyensúlyozottságunkkal, testi-lelki egészségünkkel összefüggő dolgok tartoznak a bőséges élet körébe.
A fenti sorok Starcz Emese bőségszakértő oldalán olvashatók, akivel egy véletlen találkozó hozott össze. A találkozásból beszélgetés lett, a beszélgetésből pedig interjú, melyben napjaink átlagemberére talán a legkevésbé jellemző szavak hangzottak el, bőség, kiegyensúlyozottság, fegyelem.
Hogy mi jellemzi a 21-ik század emberét, mit jelent ma a bőség és hogyan lehet megszabadulni az önkorlátozó hiedelmeinktől, hogyan lehet kezelni eredményesen az életben felmerülő negatív helyzeteket? Aktuális téma a világválság kellős közepén. Erről beszélgettem Starcz Emesével, akinek bár érdekes és szokatlan a szakmája, rengeteg tanulságos gondolattal szolgált számomra.

 

Szabados: Mit jelent a bőség szó az Ön számára? Meg lehet teremteni a bőségtudatot, amikor szinte minden média a válsággal és negatív dolgokkal áraszt el minket?

Starcz: Számomra a bőség igazából a szabadságot és a felelősséget jelenti, magát az életet. Végtelenül megnyugtat, hogy bármit gondolhatok és érezhetek bármikor, hogy én építem a valóságomat, én formálom a tudatomat, ezáltal a testemet és ezért csak és kizárólag én vagyok a felelős. Meg lehet teremteni a bőségtudatot, akkor is, ha szinte minden médiából a negativitás árad, ez is csak egy rezgés, energia, amire vagy ráhangolódom, vagy sem, vagy elhiszem, vagy sem, az én választásom. Én abban látom a személyes küldetésemet, hogy segítsek az érdeklődőknek abban, hogy tanuljon meg és merjen máshogy gondolkozni, mert ezáltal jobban fogja érezni magát a bőrében és ez a szemlélet hatással lesz élete minden területére.  Bőségben élünk már most is, csak nem látjuk. Véleményem szerint nagy kihívás az emberi elme számára feloldani a hiánytudatos gondolkozást, hogy valami nem lehet teljes, vagy nekem hiányzik valami vagy valaki.  Az élet rendkívül összetett és ennek csak egyik területe a pénz, de mennyi minden más is van egy ember életében például az egészsége, a családja, a párkapcsolata, a barátai, a tudása, a hobbija, a vagyona, a tárgyai, az érzései, stb. ezek közül mennyihez nem kell pénz….

Szabados: Meglepő és szokatlan gondolatok. Egy bőségszakértő is megérzi a válságot?

Starcz: Ha jól érzem magam akkor számomra nincsen válság, ha rosszul érzem magam a bőrömben, akkor válságban érzem magam. Részemről a válság, mint olyan, nem egy pénzügyi krízist jelent elsősorban, hanem személyes állapotomat tükrözi. Én úgy érzem, az emberek vannak válságban és nem a világ. Úgy látom, hogy ez a mostani úgynevezett „pénzügyi válság” a pénzen keresztül szimbolizálja az egyes emberek válságát. Elsősorban mentálisan kell bekövetkeznie a változásnak és ennek hatása majd megmutatkozik a gazdasági életben is.

Szabados: Léteznek speciális módszerek arra, hogy például én, egyszerű laikus megváltoztathassam az évtizedek során belém rögzült szokásokat?

Starcz: Természetesen, léteznek módszerek; a tárház óriási, amiből választani lehet. Ismeretes az a mondás, hogy jó pap holtáig tanul. Ezen mondás alapján én arra gondolok, hogy legyünk nyitottak a világra és tényleg tanuljunk belőle. Sokszor egy tömegközlekedési eszközön elhangzott beszélgetés is segíthet, amibe belehallgatunk; segíthetnek baráti, családi beszélgetések; könyvek; filmek; szakmai segítség; tanfolyamok; stb. Megfelelő hozzáállással minden dolog formálja a tudatunkat és ezáltal mindennapjainkat.

Szabados: Az elmondottak kicsit emlékeztetnek a nagy sikert aratott Titok könyvben leírtakra. Van valami köze a módszerének az abban olvashatókhoz?

Starcz: Igen van közöm a Titok című könyvben leírtakhoz, rám is vonatkozik a vonzás vagy más néven rezonancia törvénye. Abban szeretnék segíteni az embereknek, hogy megtanítsam őket, hogy hogyan tudják tudatosan működtetni ezt a törvényt. Szeretném előttük feltárni azt az apró titkot, hogy csak rossz beidegződés, hogy náluk ez a törvény nem működhet. Annak a megértése, hogy korlátlan lehetőségeink vannak és ezen belül, hogy működik a vonzás törvénye, véleményem szerint sok-sok tanulást jelent. Ha ezeket az ismereteket elsajátítják, akkor tudják maradéktalanul megérteni, majd céljaiknak megfelelően alkalmazni a vonzás törvényét.

Szabados: Ön szerint fontos dolog a pénz? Mit jelent Önnek a gazdagság?

Starcz: Igen, szerintem fontos dolog a pénz és még ezer millió más dolog is. Igazából a pénz önmagában se nem jó, se nem rossz, egy eszköz – ez is az energiának egy megnyilvánulási formája -, amit nagyon érdemes megtanulni jól felhasználni. Remek találmánynak gondolom. Gondoljunk bele évszázadokkal ezelőtt milyen nehéz lehetett, ha valakinek tíz zsák lisztre volt szüksége és cserébe egy lovat tudott adni. Mekkora volt a valószínűsége annak, hogy abban a kis közegben, melyben élt talál olyan embert, akinek pont tíz zsák lisztje volt és egy lovat akart cserébe? Mennyivel egyszerűbb inkább száz forintot adni tíz zsák lisztért és azt a lóval hazacipeltetni? Milyen óriási fejlődés az, ahogy ma használjuk a pénzt. Nagyon fontosnak tartom, hogy egészséges viszonyulást tudjunk kialakítani a pénzzel kapcsolatban. Hadd idézzek egy örök klasszikustól, Oshotól a pénzzel kapcsolatban:

•    „A pénz levegő elem. A pénz olyan, mint egy játékos pillangó, ha elismerően bánunk vele, jó barátként fog közeledni, de annak is örül, ha megértően hagyjuk elrepülni. A pénz a győzteseknél érzi jól magát, a vesztesektől elmenekül. Ha tartós, életen át tartó barátságot akarunk kiépíteni a pénzzel, elsősorban önértékelésünkön kell javítanunk.”
Summa summarum én egyébként szeretem a pénzt, és ahogy látom ő is szeret engem. A gazdagság nekem egy átfogó fogalom, nem csak és kizárólag pénzügyi értelemben beszélek a gazdagságról. A gazdagság nekem inkább egy tudatállapotot jelent, ami tükröződik az anyagi világomban is kapcsolatok, tárgyak, pénz, vagyon stb. formájában és ezeket én mind elfogadom és élvezem is. A gazdagság nekem azt jelenti, mikor tudom és érzem, hogy emberi lényként mekkora lehetőségeim vannak, micsoda választásaim lehetnek, dönthetek bármiről. Engem ez a tudat felvillanyoz. Nagyon szeretek adni magamból, mert tudom, hogy mennyi mindent tudok adni. Érdemes szerintem végig gondolnia az Olvasónak, hogy pénztárca nélkül itt és most mit tud adni magából a világnak? Ugye milyen gazdagok már most is?

Szabados: Hogyan tett szert erre a tudásra, ha nem titok?

Starcz: Úgy tettem szert erre a tudásra, hogy felismertem, hogy én vagyok a felelős az életemért. Rájöttem, hogy túl kell néznem a társadalmi szokásokon és hiedelmeken. Folyamatosan tanulok, akár a saját helyzeteimből, életemből, akár effektíve tanfolyamokon, tanításokon. Egyik nagy erényemnek tartom, hogy nagyon nyitott vagyok a világra. Érdekel a világ és érdekelnek az emberek. Érdekel, hogy valami mitől és hogyan működik, vagy éppenséggel nem működik.

Szabados: Van mód arra, hogy az olvasó elsajátítsa a gyakorlatban is a bőségtudatot?

Starcz: Igen, természetesen van rá mód. Létezik úgynevezett bőségtanfolyam, amely egyrészt szemléletformáló, gondolkodásbeli változásokat szolgál; másrészt könnyen elsajátítható gyakorlati módszereket nyújt a hallgatónak.
A barátnőmmel megalkotottunk egy bőségtársasjátékot, amely klasszikus társasjáték keretein belül foglalkozik átfogóan a bőség témájával. Ezt hagyományos társasjáték formában képzelje el az Olvasó, bábukkal, pályával, feladatokkal, dobókockával stb. Játékos és élvezetes formában lehet szert tenni a játékkal a bőséges szemléletre.
Kedves Emese. Köszönöm, hogy megosztotta gondolatati az Olvasókkal. Remélem, hogy a sorokat olvasva megnő azoknak az embereknek a száma, akik tudatosan és negatív gondolatok tömkelegétől mentsen, pozitívabban látják a világot, átörökítve tudásukat utódaiknak. Szebb jövőt kívánok.

Forrás:Tollal.hu

Ide írom még az ottani kommentemet:

Kedves jó Sybaris, Te eztet nem érted, már megbocsáss, de jártál Te egyáltalán bőségtanfolyamra? Na ugyeKedves jó Sx, Te eztet nem érted, már megbocsáss, de jártál Te egyáltalán bőségtanfolyamra? Na ugye...Sokba kerül, sokba kerül - nem érted a lényeget: hát abból van a bőség...A szakértő széphölgy úgy tett szert erre a tudásra - és persze tanfolyam nélkül - hogy rájött, ő a felelős a saját életéért. S ha már rájött, rögtön azt is felismerte, hogy szakértője a saját életének....Én például ezt eddig nem is tudtam. És ahogy gyanítom, Te sem...De most már tudom azt is, hogy bőségszakértő vagyok. És a két birkám is bőségszakértő, mert ha éhesek bőgnek, és mindjárt jön a bőség...

      És ennek a sok lapos közhelynek az értelmében tulajdonképpen mindenki bőségszakértő. Persze ha a riporterlányka kevésbé vonzó, mondjuk egy pattanásos kövér valaki és a riportalany sem ilyen szemrevaló hölgy, hanem valami bibircsókos undormány, tudom kevésbé lehetne eladni ezt a tudományos klottgatya-manővert, mint azt jelezted. Én sajnos azért nem lehetek igazi bőségszakértő, mert ezen hozzászólásom is bizonyítja, hogy gonosz, elviselhetetlen és tiszteletlen suttyóember vagyok. Talán ha megjavulok egyszer...Ömlik az eső odakinn, mondhatnám bőségesen...

..SFoForrásokba kerül, sokba kerül - nem érted a lényeget: hát abból van a bőség...A szakértő széphölgy úgy tett szert erre a tudásra - és persze tanfolyam nélkül - hogy rájött, ő a felelős a saját életéért. S ha már rájött, rögtön azt is felismerte, hogy szakértője a saját életének....Én például ezt eddig nem is tudtam. És ahogy gyanítom, Te sem...De most már tudom azt is, hogy bőségszakértő vagyok. És a két birkám is bőségszakértő, mert ha éhesek bőgnek, és mindjárt jün a bőség... És ennek a sok lapos közhelynek az értelmében tulajdonképpen mindenki bőségszakértő. Persze ha a riporterlányka kevésbé vonzó, mondjuk egy pattanásos kövér valaki és a riportalany sem ilyen szemrevaló hölgy, hanem valami bibircsókos undormány, tudom kevésbé lehetne eladni ezt a tudományos klottgatya-manővert. Én sajnos azért nem lehetek igazi bőségszakértő, mert ezen hozzászólásom is bizonyítja, hogy gonosz, elviselhetetlen és tiszteletlen suttyóember vagyok. Talán ha megjavulok egyszer...Ömlik az eső odakinn, mondhatnám bőségesen...

      Kedves jó Sybaris, Te eztet nem érted, már megbocsáss, de jártál Te egyáltalán bőségtanfolyamra? Na ugye...Sokba kerül, sokba kerül - nem érted a lényeget: hát abból van a bőség...A szakértő széphölgy úgy tett szert erre a tudásra - és persze tanfolyam nélkül - hogy rájött, ő a felelős a saját életéért. S ha már rájött, rögtön azt is felismerte, hogy szakértője a saját életének....Én például ezt eddig nem is tudtam. És ahogy gyanítom, Te sem...De most már tudom azt is, hogy bőségszakértő vagyok. És a két birkám is bőségszakértő, mert ha éhesek bőgnek, és mindjárt jün a bőség... És ennek a sok lapos közhelynek az értelmében tulajdonképpen mindenki bőségszakértő. Persze ha a riporterlányka kevésbé vonzó, mondjuk egy pattanásos kövér valaki és a riportalany sem ilyen szemrevaló hölgy, hanem valami bibircsókos undormány, tudom kevésbé lehetne eladni ezt a tudományos klottgatya-manővert. Én sajnos azért nem lehetek igazi bőségszakértő, mert ezen hozzászólásom is bizonyítja, hogy gonosz, elviselhetetlen és tiszteletlen suttyóember vagyok. Talán ha megjavulok egyszer...Ömlik az eső odakinn, mondhatnám bőségesen...

      Kedves jKedves jó Sybaris, Te eztet nem érted, már megbocsáss, de jártál Te egyáltalán bőségtanfolyamra? Na ugye...Sokba kerül, sokba kerül - nem érted a lényeget: hát abból van a bőség...A szakértő széphölgy úgy tett szert erre a tudásra - és persze tanfolyam nélkül - hogy rájött, ő a felelős a saját életéért. S ha már rájött, rögtön azt is felismerte, hogy szakértője a saját életének....Én például ezt eddig nem is tudtam. És ahogy gyanítom, Te sem...De most már tudom azt is, hogy bőségszakértő vagyok. És a két birkám is bőségszakértő, mert ha éhesek bőgnek, és mindjárt jün a bőség... És ennek a sok lapos közhelynek az értelmében tulajdonképpen mindenki bőségszakértő. Persze ha a riporterlányka kevésbé vonzó, mondjuk egy pattanásos kövér valaki és a riportalany sem ilyen szemrevaló hölgy, hanem valami bibircsókos undormány, tudom kevésbé lehetne eladni ezt a tudományos klottgatya-manővert. Én sajnos azért nem lehetek igazi bőségszakértő, mert ezen hozzászólásom is bizonyítja, hogy gonosz, elviselhetetlen és tiszteletlen suttyóember vagyok. Talán ha megjavulok egyszer...Ömlik az eső odakinn, mondhatnám bőségesen...ó Sybaris, Te eztet nem érted, már megbocsáss, de jártál Te egyáltalán bőségtanfolyamra? Na ugye...Sokba kerül, sokba kerül - nem érted a lényeget: hát abból van a bőség...A szakértő széphölgy úgy tett szert erre a tudásra - és persze tanfolyam nélkül - hogy rájött, ő a felelős a saját életéért. S ha már rájött, rögtön azt is felismerte, hogy szakértője a saját életének....Én például ezt eddig nem is tudtam. És ahogy gyanítom, Te sem...De most már tudom azt is, hogy bőségszakértő vagyok. És a két birkám is bőségszakértő, mert ha éhesek bőgnek, és mindjárt jün a bőség... És ennek a sok lapos közhelynek az értelmében tulajdonképpen mindenki bőségszakértő. Persze ha a riporterlányka kevésbé vonzó, mondjuk egy pattanásos kövér valaki és a riportalany sem ilyen szemrevaló hölgy, hanem valami bibircsókos undormány, tudom kevésbé lehetne eladni ezt a tudományos klottgatya-manővert. Én sajnos azért nem lehetek igazi bőségszakértő, mert ezen hozzászólásom is bizonyítja, hogy gonosz, elviselhetetlen és tiszteletlen suttyóember vagyok. Talán ha megjavulok egyszer...Ömlik az eső odakinn, mondhatnám bőségesen...

 

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://inszeminator.blog.hu/api/trackback/id/tr611291533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.06. 11:17:58

Klasszikust csak pontosa - elővettem Rejtő Jenőtől a "Piszkos Fred közbelép..." c. opuszt. Első fejezet, 5.levél:
Ha Ön gyorsan és jutányosan világhírű óhajt lenni, olvassa el főművemet:
"HOGYAN ÉLHETÜNK GAZDAGON, SIKERESEN ÉS EGÉSZSÉGESEN."
Szíves megrendelését a Bostoni Beteg Hajléktalanok Szeretetkórházába várom, sőt elvárom, mert öt hónapja beteg, családos embertársán segíteni kötelesség!
Kiváló tisztelettel E. Huberton
a "Hogyan éljünk gazdagon, sikeresen és egészségesen" c. mű szerzője
u.i.: másik főművem: Karrier, egészség lélegzésgyakorlatok és svédtorna útján" ugyanezen kórház címén megrendelhető.

Eddig az idézet. De hiába volt P. Howard figyelmeztető szava: a Körúton most is ott áll az elképzelhetetlenül gazdag L. Ron Hubbard-féle állítólagos egyház palotája és (persze) könyvesboltja... Legalább mi, magyarok okultunk volna az intésből! De nem, a sok beszivárgó hülyeség itt is mételyez.

A két kékharisnyára most nem vesztegetnék szót - hogy mennyire hiányolom az új gondolatokat hozó, s nem régieket felböfögő, értelmes hölgyeket a magyar irodalomból-közéletből-médiából (!) azt el sem mondhatom...

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.06. 11:19:59

Bocsánat, csak átsiklottam egy szón...
"Karrier, erő és egészség lélegzésgyakorlatok és svédtorna útján" a pontos cím :-)
(És persze: pontosan.)

Csutakaszürkeló 2009.08.06. 17:11:35

Csak az irigység beszél belőletek.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.08.06. 20:38:07

Vidia keménységű szöveg, nem is emlékszem belőle szinte semmire. Még szép, hogy ezek után inszeminator birkái a legpengébb bőségszakik. :)))

De ez a két démon, eeeez igen!!!!

Szóda 2009.08.07. 12:07:33

A bloghoz gratulálok. Érdekes volt itt olvasni a bőséges cikket. :) No, még böngészgetek. További sok sikert! Dóra :)
süti beállítások módosítása