inszeminátor

Majd kiderül

Friss topikok

HTML

Ami van...

Utolsó kommentek

  • inszeminator: Köszönöm!!!! Egyébként nem tudom melyiket vállalja szegény bbjnick, azt hiszem egyiket sem Marad a... (2020.08.22. 13:13) MMA levél
  • jose maria padilla: tiszta szívből!!!!!!!! bbjnick nem csak csúnya nő, hanem fodrász is? besz..... (2020.08.22. 12:42) MMA levél
  • inszeminator: Köszönöm Bbjnick.Rákerestem erre a névre, de valami fodrász szalon ajnlotta magát erősen. Szerencs... (2020.08.21. 21:42) MMA levél
  • Szabó A. Imre: Szívből gratulálunk! (2020.08.21. 14:39) MMA levél
  • inszeminator: Egy blogon olvastam: „A történelmi tudás diktatórikus irányítása azokhoz a jól ismert, gyászos mó... (2018.07.19. 14:48) Állj, ki az? Tovább!!
  • Alfőmérnök: Elolvastam a könyvet, nagyon tetszett és köszönöm szépen. Jó, hogy megírtad és jól írtad meg. Aki ... (2018.07.19. 07:41) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Hál' Istennek, én már nem ismertem... (2018.06.14. 14:23) Kérdés
  • Mormogi Papa: @jose maria padilla: @inszeminator: Hmmm... eszembe ötlik egy régi nóta szövege: "Mert az nem ... (2017.10.10. 16:00) Állj, ki az? Tovább!!
  • inszeminator: Na de ilyet... Hogy mik vannak... Azért a cserebere néhány pofa sör takarásában szerintem lebonyol... (2017.10.03. 20:10) Állj, ki az? Tovább!!
  • jose maria padilla: Te jó ég, de régen jártam erre! Insz, vero adott nekem egy címet küldtem neked mélt. Aztán kaptam ... (2017.10.02. 13:55) Állj, ki az? Tovább!!
  • v_e_r_o: Kedves Insz! talákozót szervezünk, (gasper, padilla örm, mormogi és te) holnap (2017. 06. 08.) du ... (2017.06.07. 11:18) 60
  • inszeminator: Sajnos ebben az "Exek az édenben" világban nem sok olvasója lehet Platonov -nak. Őszintén szólva m... (2017.05.06. 07:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Kabai Domokos Lajos: "Platonov az orosz irodalom nagy hatású írója, művei szamizdatban voltak olvashatóak. Életműve az ... (2017.05.05. 19:49) A. Platonov, Dzsan. ( El Kazovszkij panoptikumai )
  • Mormogi Papa: Küldtem emilt ! Üdv MP (2017.04.11. 13:03) Állj, ki az? Tovább!!
  • Mormogi Papa: Sajnos csak ilyen későn ugrott be a "társ vicc", amit a hetvenes években hallottam valamikor. Absz... (2016.08.21. 12:28) 60
  • Utolsó 20

ec-pec kimehec

szinesek

free counters

2008.08.28. 14:18 inszeminator

Kornéliusz.

 

 

        Ha valódi inszeminátor lennék, nemcsak egy hóbortos magánzó, aki kitalálta magának, s ostoba blogjának e jól hangzó címet, talán megmenthettem volna Kornéliuszt.

        Tegnap reggel nem jött elő, nem üdvözölt, nem kereste a kezemet, Wilma is hiába hívogatta / Wilma négyéves anyajuh /, csak nagy sokára látott neki a frissen vágott, fűnek, de annak is csak immel-ámmal, s visszaballagott az istállóba. Hogy jobban megfigyelhessem, elrekesztettem neki egy részt az udvaron, korábbi két birkám téli-nyári lakhelyén, de ott is csak állt szép nagy füleit oly mélyre lógatva, mint egy  szomorú spániel.

        Kornéliuszt féléves korában vettem, gyönyörű szépreményű kosocska állapotában - hüvelyknyi szarvacskákkal, szép vizszintesen elálló nagy fülekkel, s mivel Kornélnak csak egyéves kora után szándékoztam nevezni, maradt egyenlőre Kornéliusz, s csak a névadás után jöttem rá a guglin keresztül, hogy micsoda blaszfémiát követtem is el.

        Akár szégyelhetném is magam hogy nem jutott hamarabb eszembe, honnan ismerős ez a név, Kornéliusz. Olvasgattam én a bibliát, de csak úgy hébe hóba, s akkor is inkább az Ószövetséget, olykor meglepő történetei miatt. Az Újszövetségeben négyszer is előadják, illetve elmesélik Jézus történetét, így hát nem is jutottam el soha az Apostolok Cselekedetéig. Pedig papgyerek létemre igazán megtehettem volna. Akkor bizony olvashattam volna Kornéliusz századosról, aki a Magyar Katonai Keresztyén Szövetségnek is névadója, s talán más nevet keresek ennek az aranyos kis négylábúnak, dehát én csak a szarvacskái miatt gondoltam e nevet megfelelőnek. Mostmár mindegy is. Kornéliusz, az én kicsi Kornéliuszom a kert sarkában bólogató orgonabokrok tövében alussza a minden előlényt megillető örök álmot. Délben temettem el a legnagyobb forróságban, ömlött rólam a víz, csákánnyal aprítottam a rögöt, de nem érdekelt, észre se nagyon vettem. Wilma már korábban érezte a bajt, nem tágitott a közeléből, hívogatta apró hangokkal, s teszi most is mert nem érti hova tűnt. Esténként nem nyugodott, míg haza nem terelte - kiváncsi vagyok ma mit fog csinálni. Egyenlőre itt van a közelemben, bekiabál az ablakon, mintha engem kérdezne, hová tünt nevelt fiacskája...? Kornéliusznak túl korán érkezett el az örök álom s a doktorbácsi sem tudott rajta segíteni. Néhány nappal hozzám kerülése után vettem egy digitális fényképezőgépet, mert lenyűgözött a látványa, a kedvessége, aranyos barika léte, de mind e mai napig nem tudtam, feltenni gépre a képeit. Mostmár nem is akarom - elment. Nagyon szomorú vagyok.

     " Isten tudja honnan jöttem

       Köd előttem, köd mögöttem.

       Szél hozott, szél visz el.

       Bolond kérdi mért visz el... / Szabó Lőrinc /

 

     Nyugodj békében kedves kis barátom -jókat beszélgettünk, mindig mentem, ha hívtál, de elvitt valami ismeretlen.Jó éjt csöppnyi Kornéliusz.

2 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://inszeminator.blog.hu/api/trackback/id/tr46637779

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.08.28. 16:15:33

Inszeminator blogjaKöd előttem, köd mögöttem....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csutakaszürkeló 2008.09.08. 15:55:10

Kedves Inszeminátor!
Örülj, hogy nem vagy (valóban) inszeminátor. Ugyanis manapság sok elkövetett szélhámosságuk miatt - persze a jelenlevők, valamint a gyevi bíró, mind kivételek - enyhe közutálatnak örvendenek. Tudod, mióta sikerességétől függetlenül minden "felfolyatást" ki kell fizetni, azóta a tehenek elég sokára "kapnak borjat". ( A szomszédom a kb. hatodik akció után beleunt, és elvitte a tehenet egy IGAZI bikához. És láss csudát...
A másik. Ha én egyszer egy IGAZI inszeminátorról szeretnék valami igazságközelit írni, az lenne a címe, hogy "Titi bácsi a nyakkendős bika", és arról szólna ahogyan Titi bácsi eladja magát a napi politikának, nevezetesen egy impotens cocillista képviselőnek. Minden körülmény ismeretében állíthatom neked, elég keserves észak-magyarországi politikai komédia lenne.
Üdvözöl a Szürke Ló

Srí 2008.09.13. 19:22:07

Olyan nehezen viselem én is el, mikor elmegy egy állatkám. Öreg kutyám a mai napig hiányzik, pedig már négy éve nincs velem. Cicámat össze-vissza keresem, ha nem látom egy darabig a közelemben. Jó lenne bárányokkal, kecskékkel, lovakkal élni. Birkákkal is. De mondtam már neked. Félek, hogy csak vágy marad, mert ha egyedül élem le az életem, nem merek állatokat tartani. Csak kutyát és cicát. Itt, ahol élek nem is lehetne.
süti beállítások módosítása